Reviews voor Albert Heijn in Almere

Almere62 reviews

62 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,872 reviews

Goed

Geen slechte werkplek alleen werkte het niet voor mij op dat moment

Pluspunten

Goed rooster

Minpunten

Schijnheilige collega’s

Well organized - salary is pretty nice for delivery

The work itself is nice and your workday is very well organized. Expectations are clear. Downside is that it's very distant and individual. There is not really a team or colleagues you can connect with. Other downside is that due to the many people that work there, advancement is difficult. You have to work there for around 5-7 years before you can get to a higher function.

Alber Haijn w Almere Online

Uważajcie bo jak się nie spodobacie to Cię po prostu wypierdolą tak działa Polska wyobraźnia.Sytuacja miała miejsce 2 tygodnie przed świętami przyjęli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest łatwa praca nie sposób jest jej nie zrozumieć jak dla mnie tym bardziej że ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzień był instruktaż.2 dzien zakrecilem się i źle budzik przeczytałem i źle ustawiłem sobie budzik Ale poszedłem do biura się wytłumaczyć jak należy. Wiecie co usłyszałem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekceważący stosunek do pracy " No to się w głowie nie mieści! 1 dzień tylko ☝️3 dzień system Buddy nagle widział we mnie problem i się zaczęło ciaganie po biurze A ja chodziłem normalnie do pracy. 4 dzień kordynator wojtek oczywiście musiałem ludzi się pytać kto to jest bo jak przyszedłem do niego to nawet nie przedstawił mi się i z arogancja pod pretekstem " Czego człowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrzę nie wiem o co chodzi . Mówię jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu się skarżą na Mnie. Se myślę to ładnie mają mnie za złego choć nie zacząłem dobrze pracy. I mówię przecież słucham i uczę się na skanerze nawet słowaka pochwalilem że dobrze tłumaczy i staram się on odparł że jego ludzie mówią co innego Ja pytam jak co innego? Przecież nie jestem głupi pracowałem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedziałem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca się skończyła w drugim chorobowe się upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zapłacić i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyskać A nie tracić) On mi nie -

Nice workplace with fun co-workers

A typical day at work. You had to be present 10 minutes in advance. I have learned to work under pressure. This, because sometimes it got very busy and you shouldn't panic. I really enjoyed working in a large team. You earn from eachother.

Fijne werkplek met veel doorgroeimogelijkheden

Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.

Bijbaan

Leuk als eerste baantje. Als je er langer werkt zijn er ook mogelijkheden om andere werkzaamheden te doen.

Uitbuiting

Lang doorwerken. Onmogelijke tijden waarin je moest vullen, dus veel overuren die ik niet uitbetaald kreeg. Ik was vaak met collega's nog tot 12 uur 's nachts bezig. Teamleiders waren niet serieus te nemen.

Gezellig

Slome Start. Verkoop en Handel. Stabiel. Gezellig. Saai werk. De werknemers.

Pluspunten

veel uren

Minpunten

Saai Werk

gezellige werksfeer en leuke collega's.

je vult vracht met je medecollega's ik heb inzicht gekregen van hoe dingen werken door dit werk, het management is heel gezellig (soms iets te). het moeilijkste van deze baan is het altijd hard werken. het leukste is de diversiteit.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

eerder of later klaar zijn.

prima werkveld

gezellig team, alleen vrouwen weinig doorgrooi mogelijkheid

gezellige werk omgeving

ik heb geleerd te spiegelen wat fifo vullen is en waaron het zo beangerijk is het magamant is ook top nooit probelemen mee gehad het leukste van de baan is het vullen en de gezelligheid

Pluspunten

gezelige werk plek

Minpunten

korte werk dagen

prettige sfeer, gezellige collega's

fijne werkervaring, gezellig, altijd wel iets te doen.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

onderbetaald

Een strafkamp

Alle beoordelingen vinden plaats op basis van cijfers. Het systeem is erop berekend dat je na verloop van tijd zelf ontslag neemt. Blijf je door werken word je na verloop van tijd onvoldoende beoordeeld door je leidinggevende. En dan word je contract niet verlengd. Dus hard werken en goed je best doen helpt je alleen maar tijdens je sollicitatie en je proeftijd. Daarna is het gewoon je tijd uitzingen. Super krappe tijdschema's zorgen er voor dat je altijd net te veel hooi op je vork hebt. Altijd zware kratten en boodschappen sjouwen en onder tijdsdruk werken sloopt je lichamelijk en geestelijk. leidinggevenden willen alles controleren en zitten overal met de neus bovenop. Chauffeurs worden hier als kleuter behandeld.

Minpunten

Zwaar werk onder tijdsdruk, geen waardering

Slechte uren, ze laten je niet langer dan 3 uur achter elkaar werken omdat zij geen pauze willen geven. Overuren worden ook nooit betaald.

Je wordt altijd 15 min voor aanvang verwacht. Je krijgt altijd slechte uren, omdat ze je niet langer dan 3 uur achter elkaar laat werken. Zij zijn namelijk te gierig voor een pauze. Daarnaast moet je altijd overwerken, terwijl je daar niet oor betaald wordt.

Pluspunten

nette winkel

Minpunten

slechte uren

Contracturen

Als je klachten hebt over werk bij albert heijn moet je er rekening mee houden dat albert heijn de fout altijd op de situatie of uzelf zal afschuiven. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten en plannen je vaak minder uren in dan je contract staat. Er is ook sprake van vriendjespolitiek wat betreft werkuren en zondagen.

Pluspunten

Aardige collega’s

Minpunten

Je wordt niet redelijk behandeld

simpelweg het beste wat er is

ze hebben het uitgevonden en verbeteren nog steeds

Pluspunten

perfecte executie van het concept

Hard work place

Hard work place but good pay friendly people and i still have friends from there, often visit them in Netherlands . But sometimes AH dont respect people

Gezellige sfeer, uiteraard afhankelijk van het personeel. Veel flexibiliteit en een niet al te hoge werkdruk.

Meestal een drukke dag met wel een hoop werk. Ik heb er zelf geleerd om snel door te werken en je werk optijd af te hebben. Het is geen ingewikkelde baan, je moet het alleen wel even onder de knie krijgen voor je een stapje hoger kan/mag.

Pluspunten

Flexibiliteit

Minpunten

Loon, CAO.

Gezellige werkomgeving

Het is een goede start van een eerste baan! Gezellige werksfeer en een goed uurloon.

Valt allemaal wel mee

verdient goed maar je loopt altijd tegen vertragingen aan tijdens het rijden.

Dobra Atmosfera

Dzień od dnia niczym sie nie różnią poza czasem rozpoczęcia pracy.

Pluspunten

Darmowe Posiłki na zmianie popołudniowej

Minpunten

Rozpoczęcie pracy w godzinach nocnych

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Gebaseerd op 2,872 reviews

3.5