Reviews voor Albert Heijn in Almere

Werk-priv├ębalans
Geen slechte werkplek alleen werkte het niet voor mij op dat moment
Pluspunten
Goed rooster
Minpunten
Schijnheilige collegaÔÇÖs
Werk-priv├ębalans
Uwa┼╝ajcie bo jak si─Ö nie spodobacie to Ci─Ö po prostu wypierdol─ů tak dzia┼éa Polska wyobra┼║nia.Sytuacja mia┼éa miejsce 2 tygodnie przed ┼Ťwi─Ötami przyj─Öli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest ┼éatwa praca nie spos├│b jest jej nie zrozumie─ç jak dla mnie tym bardziej ┼╝e ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzie┼ä by┼é instrukta┼╝.2 dzien zakrecilem si─Ö i ┼║le budzik przeczyta┼éem i ┼║le ustawi┼éem sobie budzik Ale poszed┼éem do biura si─Ö wyt┼éumaczy─ç jak nale┼╝y. Wiecie co us┼éysza┼éem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekcewa┼╝─ůcy stosunek do pracy " No to si─Ö w g┼éowie nie mie┼Ťci! 1 dzie┼ä tylko ÔśŁ´ŞĆ3 dzie┼ä system Buddy nagle widzia┼é we mnie problem i si─Ö zacz─Ö┼éo ciaganie po biurze A ja chodzi┼éem normalnie do pracy. 4 dzie┼ä kordynator wojtek oczywi┼Ťcie musia┼éem ludzi si─Ö pyta─ç kto to jest bo jak przyszed┼éem do niego to nawet nie przedstawi┼é mi si─Ö i z arogancja pod pretekstem " Czego cz┼éowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrz─Ö nie wiem o co chodzi . M├│wi─Ö jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu si─Ö skar┼╝─ů na Mnie. Se my┼Ťl─Ö to ┼éadnie maj─ů mnie za z┼éego cho─ç nie zacz─ů┼éem dobrze pracy. I m├│wi─Ö przecie┼╝ s┼éucham i ucz─Ö si─Ö na skanerze nawet s┼éowaka pochwalilem ┼╝e dobrze t┼éumaczy i staram si─Ö on odpar┼é ┼╝e jego ludzie m├│wi─ů co innego Ja pytam jak co innego? Przecie┼╝ nie jestem g┼éupi pracowa┼éem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedzia┼éem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca si─Ö sko┼äczy┼éa w drugim chorobowe si─Ö upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zap┼éaci─ç i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyska─ç A nie traci─ç) On mi nie┬á-┬ámeer...
Werk-priv├ębalans
A typical day at work. You had to be present 10 minutes in advance. I have learned to work under pressure. This, because sometimes it got very busy and you shouldn't panic. I really enjoyed working in a large team. You earn from eachother.
Werk-priv├ębalans
Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.
Werk-priv├ębalans
Leuk als eerste baantje. Als je er langer werkt zijn er ook mogelijkheden om andere werkzaamheden te doen.
Werk-priv├ębalans
Lang doorwerken. Onmogelijke tijden waarin je moest vullen, dus veel overuren die ik niet uitbetaald kreeg. Ik was vaak met collega's nog tot 12 uur 's nachts bezig. Teamleiders waren niet serieus te nemen.
Werk-priv├ębalans
Slome Start. Verkoop en Handel. Stabiel. Gezellig. Saai werk. De werknemers.
Pluspunten
veel uren
Minpunten
Saai Werk
Werk-priv├ębalans
je vult vracht met je medecollega's ik heb inzicht gekregen van hoe dingen werken door dit werk, het management is heel gezellig (soms iets te). het moeilijkste van deze baan is het altijd hard werken. het leukste is de diversiteit.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
eerder of later klaar zijn.
Werk-priv├ębalans
gezellig team, alleen vrouwen weinig doorgrooi mogelijkheid
Werk-priv├ębalans
ik heb geleerd te spiegelen wat fifo vullen is en waaron het zo beangerijk is het magamant is ook top nooit probelemen mee gehad het leukste van de baan is het vullen en de gezelligheid
Pluspunten
gezelige werk plek
Minpunten
korte werk dagen
Werk-priv├ębalans
fijne werkervaring, gezellig, altijd wel iets te doen.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onderbetaald
Werk-priv├ębalans
Alle beoordelingen vinden plaats op basis van cijfers. Het systeem is erop berekend dat je na verloop van tijd zelf ontslag neemt. Blijf je door werken word je na verloop van tijd onvoldoende beoordeeld door je leidinggevende. En dan word je contract niet verlengd. Dus hard werken en goed je best doen helpt je alleen maar tijdens je sollicitatie en je proeftijd. Daarna is het gewoon je tijd uitzingen. Super krappe tijdschema's zorgen er voor dat je altijd net te veel hooi op je vork hebt. Altijd zware kratten en boodschappen sjouwen en onder tijdsdruk werken sloopt je lichamelijk en geestelijk. leidinggevenden willen alles controleren en zitten overal met de neus bovenop. Chauffeurs worden hier als kleuter behandeld.
Minpunten
Zwaar werk onder tijdsdruk, geen waardering
Werk-priv├ębalans
Je wordt altijd 15 min voor aanvang verwacht. Je krijgt altijd slechte uren, omdat ze je niet langer dan 3 uur achter elkaar laat werken. Zij zijn namelijk te gierig voor een pauze. Daarnaast moet je altijd overwerken, terwijl je daar niet oor betaald wordt.
Pluspunten
nette winkel
Minpunten
slechte uren
Werk-priv├ębalans
Als je klachten hebt over werk bij albert heijn moet je er rekening mee houden dat albert heijn de fout altijd op de situatie of uzelf zal afschuiven. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten en plannen je vaak minder uren in dan je contract staat. Er is ook sprake van vriendjespolitiek wat betreft werkuren en zondagen.
Pluspunten
Aardige collegaÔÇÖs
Minpunten
Je wordt niet redelijk behandeld
Werk-priv├ębalans
ze hebben het uitgevonden en verbeteren nog steeds
Pluspunten
perfecte executie van het concept
Werk-priv├ębalans
Hard work place but good pay friendly people and i still have friends from there, often visit them in Netherlands . But sometimes AH dont respect people
Werk-priv├ębalans
Meestal een drukke dag met wel een hoop werk. Ik heb er zelf geleerd om snel door te werken en je werk optijd af te hebben. Het is geen ingewikkelde baan, je moet het alleen wel even onder de knie krijgen voor je een stapje hoger kan/mag.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Loon, CAO.
Werk-priv├ębalans
Het is een goede start van een eerste baan! Gezellige werksfeer en een goed uurloon.
Werk-priv├ębalans
verdient goed maar je loopt altijd tegen vertragingen aan tijdens het rijden.
Werk-priv├ębalans
Dzie┼ä od dnia niczym sie nie r├│┼╝ni─ů poza czasem rozpocz─Öcia pracy.
Pluspunten
Darmowe Posiłki na zmianie popołudniowej
Minpunten
Rozpocz─Öcie pracy w godzinach nocnych
Werk-priv├ębalans
Leuke tijd gehad, was altijd zeer vroeg aanwezig van 06.00 - 08.00 uur 3 dagen in de week. Was uiteindelijk niet te combineren met school vanwege vroege werktijden. Goed geinformeerd over de werkzaamheden, duidelijke communicatie. Vriendelijk en sociaal. Gemiddelde salari├źring.
Pluspunten
Goede communicatie, vriendelijke en sociale werkplek, leerzaam, professioneel