Reviews voor Albert Heijn in Almere

Geen slechte werkplek alleen werkte het niet voor mij op dat moment
Pluspunten
Goed rooster
Minpunten
Schijnheilige collega’s
A typical day at work. You had to be present 10 minutes in advance. I have learned to work under pressure. This, because sometimes it got very busy and you shouldn't panic. I really enjoyed working in a large team. You earn from eachother.
Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.
Leuk als eerste baantje. Als je er langer werkt zijn er ook mogelijkheden om andere werkzaamheden te doen.
Lang doorwerken. Onmogelijke tijden waarin je moest vullen, dus veel overuren die ik niet uitbetaald kreeg. Ik was vaak met collega's nog tot 12 uur 's nachts bezig. Teamleiders waren niet serieus te nemen.
Slome Start. Verkoop en Handel. Stabiel. Gezellig. Saai werk. De werknemers.
Pluspunten
veel uren
Minpunten
Saai Werk
je vult vracht met je medecollega's ik heb inzicht gekregen van hoe dingen werken door dit werk, het management is heel gezellig (soms iets te). het moeilijkste van deze baan is het altijd hard werken. het leukste is de diversiteit.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
eerder of later klaar zijn.
gezellig team, alleen vrouwen weinig doorgrooi mogelijkheid
ik heb geleerd te spiegelen wat fifo vullen is en waaron het zo beangerijk is het magamant is ook top nooit probelemen mee gehad het leukste van de baan is het vullen en de gezelligheid
Pluspunten
gezelige werk plek
Minpunten
korte werk dagen
fijne werkervaring, gezellig, altijd wel iets te doen.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
onderbetaald
Alle beoordelingen vinden plaats op basis van cijfers. Het systeem is erop berekend dat je na verloop van tijd zelf ontslag neemt. Blijf je door werken word je na verloop van tijd onvoldoende beoordeeld door je leidinggevende. En dan word je contract niet verlengd. Dus hard werken en goed je best doen helpt je alleen maar tijdens je sollicitatie en je proeftijd. Daarna is het gewoon je tijd uitzingen. Super krappe tijdschema's zorgen er voor dat je altijd net te veel hooi op je vork hebt. Altijd zware kratten en boodschappen sjouwen en onder tijdsdruk werken sloopt je lichamelijk en geestelijk. leidinggevenden willen alles controleren en zitten overal met de neus bovenop. Chauffeurs worden hier als kleuter behandeld.
Minpunten
Zwaar werk onder tijdsdruk, geen waardering
Je wordt altijd 15 min voor aanvang verwacht. Je krijgt altijd slechte uren, omdat ze je niet langer dan 3 uur achter elkaar laat werken. Zij zijn namelijk te gierig voor een pauze. Daarnaast moet je altijd overwerken, terwijl je daar niet oor betaald wordt.
Pluspunten
nette winkel
Minpunten
slechte uren
Als je klachten hebt over werk bij albert heijn moet je er rekening mee houden dat albert heijn de fout altijd op de situatie of uzelf zal afschuiven. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten en plannen je vaak minder uren in dan je contract staat. Er is ook sprake van vriendjespolitiek wat betreft werkuren en zondagen.
Pluspunten
Aardige collega’s
Minpunten
Je wordt niet redelijk behandeld
ze hebben het uitgevonden en verbeteren nog steeds
Pluspunten
perfecte executie van het concept
Minpunten
Hard work place but good pay friendly people and i still have friends from there, often visit them in Netherlands . But sometimes AH dont respect people
Meestal een drukke dag met wel een hoop werk. Ik heb er zelf geleerd om snel door te werken en je werk optijd af te hebben. Het is geen ingewikkelde baan, je moet het alleen wel even onder de knie krijgen voor je een stapje hoger kan/mag.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Loon, CAO.
Het is een goede start van een eerste baan! Gezellige werksfeer en een goed uurloon.
verdient goed maar je loopt altijd tegen vertragingen aan tijdens het rijden.
Dzień od dnia niczym sie nie różnią poza czasem rozpoczęcia pracy.
Pluspunten
Darmowe Posiłki na zmianie popołudniowej
Minpunten
Rozpoczęcie pracy w godzinach nocnych
Leuke tijd gehad, was altijd zeer vroeg aanwezig van 06.00 - 08.00 uur 3 dagen in de week. Was uiteindelijk niet te combineren met school vanwege vroege werktijden. Goed geinformeerd over de werkzaamheden, duidelijke communicatie. Vriendelijk en sociaal. Gemiddelde salariëring.
Pluspunten
Goede communicatie, vriendelijke en sociale werkplek, leerzaam, professioneel
Minpunten
Albert Heijn is een goede beginplek om te starten met werken. Je leert met klanten omgaan, al zijn ze niet altijd even leuk. Je houdt teminste verhalen van de speciale klanten er aan over. Het management was verrassend professioneel. De cultuur onder werknemers was gezellig.
Pluspunten
Flexibel over werkdiensten, mits vooraf aangegeven
Minpunten
Klanten