Reviews voor Albert Heijn in Aalsmeer

Na 7 jaar, werkte ik nog steeds 24 uur in de week. Zij konden mij geen contract verhoging geven.
Pluspunten
Hapjes maken voor klanten
Minpunten
Te weinig werk uren
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
Ik vind het erg leuk om bij de AH te werken. Ik heb erg veel geleerd.
Moet meer leefbaarder worden, dat de collega's elkaar beter leren kennen. Dat er een eenheid is op het werkvloer. Je makkelijker op je collega kan afstappen voor hulp als je er niet uit komt.
Pluspunten
Minpunten
Kantines waren niet schoon
Ik kwam daar alleen om te vullen, geen uitdaging. Teamleiders waren teamleiders en vakkenvullers waren vakkenvullers.
Sinds een tijdje ben ik Cassiere B op het werk bij Albert Heijn. Dit is een stap hoger dan Cassiere omdat ik zelfstandig de winkel mag sluiten en openen. Ik ben de leidinggevende over de kassa afdeling. 's ochtends bereidt ik de kassa's voor en zorg ik voor de administratie in de computer. 's avonds zorg ik er voor dat ik de kassa's netjes in de kluis achterlaat met mijn collega.