Albert Heijn Reviews

Nederland2,729 reviews

2,729 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,866 reviews

Je moet het zelf leuk maken

Aangezien het vroeg is zijn de meeste chagrijnig en moe. Dus moet je het zelf een beetje leuk maken

Minpunten

Heel korte werkdagen

Leuke werkomgeving, weinig tot geen doorgroei mogelijkheden

Prima, weinig mogelijkheden tot doorgroei helaas, daarom weggegaan

Top! Prettige bijbaan.

Leuk team. Was ontzettend leuk om met mn collega's te werken, vooral op zondag zat de sfeer er goed in!

Pluspunten

Team en gratis eten

Minpunten

Zware kratten

Alleen als je geld nodig hebt moet je hier werken, collega’s zijn overigens wel gezellig

Los van alle negativiteit heb ik hier wel 2 jaar gewerkt en prima betaald gekregen, het rooster was altijd netjes 2 weken van te voren te zien en het was duidelijk wat er van je verwacht werd. Het werk paste gewoon niet bij mij.

Pluspunten

Vergoeding voor eten voor pauzes

Minpunten

Werkdruk

Ergste ervaring ooit

De werkdruk was enorm hoog. De teamleiders pesten collega's en roddelen. Het was letterlijk chaos op de broofafdeling.

Pluspunten

Leuke klanten

Leuke werkplek

Ik heb het zelf erg naar m’n zin op werk. Alleen vind ik het werk zelfs wel soms heel saai. Ik zou het zeker aanraden voor bijvoorbeeld een eerste werkplek als jongere. Wat wel vervelend is dat je vaak 5 keer in de week moet komen voor shifts van uur. Ook als je aangeeft dat je langere shifts zou willen draaien.

Pluspunten

goede sfeer

Minpunten

korte shifts

Nieuwe baas, mocht mij niet gelijk ontslagen

Nieuwe baas, mocht me niet, dus werd ontslagen omdat ik naar de huisarts moest. Ik had waarschijnlijk een blindedarm ontsteking bleek dus bekkenontsteking te zijn.. nou die vond ze een mooi excuus om mij te ontslaan

Pluspunten

Niet veel

Minpunten

Werkdruk, moesten zo’n 3 karren in 1 uur doen. Roddelen over nieuwe collega’s enzv.

Goed als bijbaan en leuke contacten.

- Brede inzetbaarheid wordt gestimuleerd- Nee zeggen moet je leren.- Prima salaris - Gezellige collega's

Altijd druk, teamleiders zijn wel enorm aardig, andere vakkenvullers ook. Managementteam is helaas minder leuk.

De baan zelf was prima, als je eenmaal doorhebt hoe je snel moet werken krijg je niet echt meer veel te horen van de teamleiders, alleen het managementteam is wat anders. De manager van de winkel kan niet tevreden zijn met hoe je werkt en de andere managers zijn zelfs erger. Als er iets is waardoor je niet naar werk kan komen bijv. gewoon ziek zijn, dan wordt er onmiddelijk gedreigd met ontslagen worden. Je wordt ook ingeroosterd buiten je beschikbaarheid waardoor dit probleem nog erger is.Jammer van een leuke en gezellige baan.

Pluspunten

Leuke teamleiders, Goede sfeer naast managementteam

Minpunten

Managementteam, Ingetoosterd buiten beschikbaarheid, Gedreigd met ontslagen worden als je niet naar werk kan komen, Minimum loon

Eerste bijbaan

Opzich een goede eerste bijbaan die prima betaald.Helaas is de werkdruk erg hoog vooral op paden zoals zuivel en fris. sommige teamleiders worden boos als je de eindtijd niet haalt. Collega's maakt het werken veel fijner. Helaas is zijn er totaal geen doorgroeimogelijkheden. Er worden liever teamleiders gehaald van andere filialen dan zelf nieuwe teamleiders te werven van eigen personeel. Dit zeg ik na bijna 3 jaar bij Albert Heijn te hebben gewerkt.

Pluspunten

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden, Onaardige teamleiders

Prima baan maar wordt snel saai

Prima baan voor als je nog wat jonger bent. Vaak gezellige collega's. Kan wel heel eentonig worden. Mocht na ruim 2 jaar pas zelfscan leren, maar dat zal per filiaal wel verschillen. Bij ons lag de werkdruk ook vaak hoog omdat we werknemers te kort hadden.

Fijne bijbaan voor studenten/scholieren

Het is soms stressvol als er niet genoeg mensen ingepland kunnen worden. Maar verder is dit een hele leuke bijbaan, vooral als je gezellige collega's hebt. Het werk zelf is redelijk makkelijk en heb je snel onder de knie. Je krijgt ook genoeg pauzes en het loon is ook prima voor het werk dat je doet.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding als je meer dan 5, 5 uur en in de avond werkt. flexibele uren die goed te combineren zijn met school/studie.

Minpunten

Je wordt minder ingepland als je ouder (en dus duurder) bent

Productieve en gezellige werkomgeving

Het werk is goed te doen. Er speelt een goede sfeer tijdens het werken en we het is een team

Ambiente de trabajo totalmente depresivo

Me han dicho que en otros AH es mejor, pero el de Eindhoven me pareció de los peores lugares en los que he trabajado.

Gezellig

Leuke collega’s, maar moest vaak overwerken (vakkenvullen) waar ik niet geheel voor werd uitbetaald. Hier kwam ik pas laat achter. Gelukkig was het een bijbaan en mocht ik kassa draaien (vaste werktijden).

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Houd bij hoeveel je extra werkt en ga er achter aan!!!

fijne sfeer maar wel gedreven werken

fijne sfeer maar wel hard werken. Ze motiveren je en willen dat je doorleert.

Pluspunten

doorbetaalde pauze

Minpunten

korte dagen

gezellige omgeving

Het is een leuke baan, vooral makkelijk te combineren met school / prive.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

korte werkdagen

Veel beloofd weinig waargemaakt

Mijn ervaring met de AH was niet zo heel geweldig het begon al bij het sollicitatiegesprek waar er beloofd wordt minimaal 30 uur in de week te werken, al gauw werd het duidelijk dat ik gemiddeld 20 tot 25 uur in de week zou werken op zich niet het einde van de wereld maar niet de belofte. Daarbij weet je ook als je avonddienst hebt pas op de ochtend waarop je werkt hoe laat je moet werken (bizar als je het mij vraagt) dit krijg je te horen via de app van je uitzendbureau (zat zelf bij tempo) deze app werkt 8 van de 10 keer niet hierdoor gebeurt dus wel eens dat je "niet hoeft te werken" maar eigenlijk dus wel dit probleem wordt dan op jou afgeschoven met excuus had je maar moeten bellen (dat is natuurlijk niet helemaal hoe het hoort te werken)

Pluspunten

Het semi normale uurloon

Minpunten

Alles wat fout gaat wordt op jouw afgeschoven ook al is dit niet jouw fout of probleem

goed

leuk bedrijf en collega's leuke plek om te werken

Hard werken voor je geld

Je hebt bij de Albert heijn veel regels alles gaat op tijd. Zelfs in de koffie pauzes zijn regels ik als roker mag niet in de koffie pauze roken. D'r wordt scherp op gelet dat je niet telang zit. Ik zou het niet aanraden om hier te werken

Pluspunten

Reis vergoeding

Minpunten

Slecht betaald en veel regeltjes

Is wel leuk maar je krijgt niet wat je verdient kwa slaris

Ik vind het eerst wel leuk maar ik werkte zo veel maar kreeg niet wat ik verdiende met me salaris

Pluspunten

Als je langer werkt dan 4 uurtjes in de avond wordt je eten wel betaald

Minpunten

Niet al te Lieve leidinggevende

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

Gebaseerd op 2,866 reviews