Alle 2.787 reviews worden getoond
Werk-priv├ębalans
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
Werk-priv├ębalans
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
Werk-priv├ębalans
Dr─Öczenie, upokarzanie, praca z ma┼é─ů ilo┼Ťci─ů czasu wolnego (na 7 dni w pracy 1 dzie┼ä wolnego) ci─Ö┼╝ka, wymagaj─ůc─ů ci─ůg┼éego ruchu. Zarobki dobre, ale nieadekwatne do wykonywanej pracy. Tyra
Werk-priv├ębalans
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
Werk-priv├ębalans
Ik was caissi├Ęre, en het gaat hier wel over een franchisewinkel.Zitten aan de kassa wordt niet geapprecieerd, nochtans in andere AH winkels mag je overal zitten aan de kassa bv Deinze, KuurneNooit evaluatiegesprek gekregen!Zeer veel heen- en weer geloop van personeel!
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen appreciatie voor je werk en steeds ander personeel
Werk-priv├ębalans
Ze verwachten veel van hun personeel, wat op zich niet erg is maar je krijgt er weinig voor terug
Minpunten
Betalende parking voor personeel, weinig uitleg over opdrachten
Werk-priv├ębalans
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
Werk-priv├ębalans
Uwaga na t─ů firm─Ö pracowa┼éem w ponad 15 firmach jako orderpicker najgorszy magazyn w jakim mia┼éem przyjemno┼Ť─ç pracowa─ç . Nie ludzkie traktowanie pracownik├│w ci─ůg┼éa presj─ů o norm─Ö pomimo braku pracy z danym dniu. Praca po 2 3 dni w tygodniu ledwo da si─Ö op┼éaci─ç rachunki. Serdecznie nie polecam!!!
Pluspunten
Brak
Minpunten
Mało godzin źle traktowanie
Het is heel gezellig om bij Albert Heijn te werken,
Werk-priv├ębalans
Leuk als je houdt van rijden en bezig blijven. Jammer dat je je rooster maar een week van te voren binnen krijgt. Communicatie tussen Tempo-Team en Albert Heijn gaat niet altijd lekker.
Werk-priv├ębalans
Uwa┼╝ajcie bo jak si─Ö nie spodobacie to Ci─Ö po prostu wypierdol─ů tak dzia┼éa Polska wyobra┼║nia.Sytuacja mia┼éa miejsce 2 tygodnie przed ┼Ťwi─Ötami przyj─Öli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest ┼éatwa praca nie spos├│b jest jej nie zrozumie─ç jak dla mnie tym bardziej ┼╝e ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzie┼ä by┼é instrukta┼╝.2 dzien zakrecilem si─Ö i ┼║le budzik przeczyta┼éem i ┼║le ustawi┼éem sobie budzik Ale poszed┼éem do biura si─Ö wyt┼éumaczy─ç jak nale┼╝y. Wiecie co us┼éysza┼éem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekcewa┼╝─ůcy stosunek do pracy " No to si─Ö w g┼éowie nie mie┼Ťci! 1 dzie┼ä tylko ÔśŁ´ŞĆ3 dzie┼ä system Buddy nagle widzia┼é we mnie problem i si─Ö zacz─Ö┼éo ciaganie po biurze A ja chodzi┼éem normalnie do pracy. 4 dzie┼ä kordynator wojtek oczywi┼Ťcie musia┼éem ludzi si─Ö pyta─ç kto to jest bo jak przyszed┼éem do niego to nawet nie przedstawi┼é mi si─Ö i z arogancja pod pretekstem " Czego cz┼éowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrz─Ö nie wiem o co chodzi . M├│wi─Ö jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu si─Ö skar┼╝─ů na Mnie. Se my┼Ťl─Ö to ┼éadnie maj─ů mnie za z┼éego cho─ç nie zacz─ů┼éem dobrze pracy. I m├│wi─Ö przecie┼╝ s┼éucham i ucz─Ö si─Ö na skanerze nawet s┼éowaka pochwalilem ┼╝e dobrze t┼éumaczy i staram si─Ö on odpar┼é ┼╝e jego ludzie m├│wi─ů co innego Ja pytam jak co innego? Przecie┼╝ nie jestem g┼éupi pracowa┼éem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedzia┼éem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca si─Ö sko┼äczy┼éa w drugim chorobowe si─Ö upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zap┼éaci─ç i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyska─ç A nie traci─ç) On mi nie┬á-┬ámeer...
Werk-priv├ębalans
Het werk en de collegaÔÇÖs waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
Werk-priv├ębalans
Ik bn graag op zoek naar werk en ik ben leerkierig
Pluspunten
Ik breng mijn lunch
Minpunten
Geen probleem
Werk-priv├ębalans
Veel geleerd maar ondankbaar werk als teamleider. Veel werk tegelijk en constant druk bezig.
Werk-priv├ębalans
Je werkt op jezelf omdat je kassa draait en verder niks doet.
Werk-priv├ębalans
Op het begin was alles prima: je werd genoeg ingedeeld om te kunnen overleven als een minderjarige, maar naarmate ik ouder werd, gaven ze me steeds minder uren: 6 uur per week.. Hierdoor was het heel lastig als studente om goed te eten. Toen ik aangaf dat ik meer uren wilde krijgen, logen ze tegen me dat ze te veel werknemers in dienst hadden, terwijl ze in de tussentijd vacatures open hadden staan en de jonge mensen meer werden ingedeeld (hier kwam ik later pas achter). Er was een dienst dat ik altijd voor school werkte en hier wisten ze van. Toch vroeg de teamleider mij om kleine taakjes te doen -waarvan ik niet verplicht was om te doen als ik klaar ben met mijn dienst-, terwijl ik klaar met mijn shift was en moest haasten naar school. Als ik weigerde om dit te doen kreeg ik te horen dat ik een slechte werknemer zou zijn. Lekker waarderend dan. Vaak moest ik ook wachten op de teamleider haar sign om af te sluiten, terwijl -al eerder gezegd- ze wisten dat ik naar school moest haasten en hierdoor was ik soms 15 minuten later klaar dan gepland. Hiervoor kreeg ik vaak ook niet voor betaald. Er was een keer dat ik ineens heftig ziek was geworden niet lang voordat ik moest beginnen. Ik heb moeten overgeven en was super duizelig. Hiervoor kon ik helaas weinig aan doen en toch hebben ze me gedwongen om te werken. Ik heb een aantal keren tijdens mijn shift naar de wc moeten rennen om te kunnen overgeven en toch kreeg ik het commentaar dat ik niet zo ziek leek als ik aangaf. Tenslotte toen ze me eindelijk aan hadden gegeven dat mijn contract niet was verlengd werden mijn laatste - meer...
Pluspunten
Uurloon is goed
Minpunten
Weinig uren als je wat ouder bent, weinig waardering, word geen rekening gehouden met je school terwijl ze dit wel aangeven, leidinggevende denken dat ze de macht over je hebben
Werk-priv├ębalans
het is gewoon drama hier, niemand mag elkaar qua afdelingen. niemand wil met of voor elkaar werken, teamleiding is echt een hel ze blaffen je af het is nooit goed genoeg en er wordt gewoon niet normaal gedragen. Zelfs als je naar het zieken huis of een begravenis moet laten ze je niet weg gaan hier
Pluspunten
je krijgt betaald
Minpunten
de leiding
Werk-priv├ębalans
Was,chill daar te werken had twee shift ik leerde heel veel over afdeling groente en fruit en ook afdeling vlees dus was best welk een leuk baan
Werk-priv├ębalans
Acht jaar gewerkt voor Appie en ben er altijd met plezier naartoe gegaan.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Wordt strict omgegaan met quotas
Werk-priv├ębalans
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
Werk-priv├ębalans
het is hard werken, er word fysiek veel van je lichaam gevraagd.Er word ook van je verwacht dat je binnen korte tijd heel veel vulling wegwerkt tegen een laag salaris dus tijdsdruk is heel hoog.Mijn handen en rug zijn na 13 jr vakkenvullen kapot en kan ik niet meer werken.Zodra je geen geld meer oplevert en alleen nog maar geld kost laten ze je vallen als een baksteen
Pluspunten
niks
Minpunten
hard werken voor weinig geld