Review over Albert Heijn van een medewerker

Xx

18 mei 2020
Ik vond het werk niet heel leuk maar wel chill want als het druk is Ben je wel de hele tijd bezig, maar als het rustig is is het dan weer heel saai.
Pluspunten
Het was makkelijk geld verdienen
Minpunten
Het was soms heel saai
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
23 mei 2020
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.