Review over Albert Heijn van een medewerker

Werken bij Albert Heijn

19 november 2014
Om half 20 begin je met werken. 5 minuten ervoor moet je aanwezig zijn in de kantine. De teamleider vertelt je dan welk gang je moet gaan vullen en spiegelen.Ook verteld hij de norm hoe laat je klaar moet zijn Ik heb hier meer geleerd over FIFO vullen en spiegelend vullen. Zo ben je sneller klaar en kun je de norm halen. Het einde van een werkdag is gemiddeld rond de half 23. Het leukste is om met een collega op dezelfde gang te werken. Het moeilijkste is als je veel vulling hebt of spiegelen.
15 maart 2018
Vakkenvullen (voormalige medewerker) - Utrecht
niets specials te melden gewoon ah werken en vullen
5 januari 2018
Vakkenvullen (voormalige medewerker) - Rotterdam
Was een leuke stage periode. Staf en medewerkers waren heel erg vriendelijk. Ik ben goed begeleid in deze periode.
Pluspunten
Duidelijke nstructies
Minpunten
pauzes kunnen ze beter indelen
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.