Review over Albert Heijn van een medewerker

werkdruk erg hoog

30 november 2016
bij ah supermarkten is de werkdruk erg hoog en daarom zie je ook altijd dat het zo rommelig is in de filialen
Pluspunten
eet geld prima geregeld
Minpunten
erg hoge werkdruk
2 mei 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Leidschendam
Je moet minimaal 5 minuten voor dat de shift begint je melden bij een teamleider. Je krijgt te horen waar je hoort te zijn en voert je taken uit. Ik heb geleerd om goed om te gaan met collega's en klanten. Het management is heel goed geregeld en ze zijn ook professioneel en aardig. De sfeer is er gezellig. Het leuke is dat de collega's ongeveer van de zelfde leeftijd zijn en je er makkelijk mee kunt opschieten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding bij onbetaalde pauzes en doorbetaling bij lunchpauzes
28 januari 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Heerhugowaard
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.