Review over Albert Heijn van een medewerker

Werk

20 september 2013
Het vakkenvullen was eentonig en niet flexibel. Je vult telkens het zelfde en staat meestal op het zelfde pad. De directie is wel behulpzaam. Het moeilijkste van de baan is dat je veel moet spiegelen, naja het irritantste. Het leukste van de baan is dat je leuke en gezellige collega's hebt.
Pluspunten
Goed salaris met verschillende toeslagen.
Minpunten
Veel spiegelen.
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
21 januari 2019
Vulploeg medewerker (huidige medewerker) - Velp
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
22 juni 2020
Caissière (voormalige medewerker) - Purmerend
Het was altijd wel gezellig om te werken maar er was weinig begrip voor scholieren. Toetsweek moesten we zelf maar uitzoeken terwijl iedereen hard aan het leren was en ook nog geen toetsweek rooster had tot 2 weken van te voren (roosters werden altijd 3 weken van te voren gemaakt)
Pluspunten
Bonus en Vaste dagen
Minpunten
Korte werkdagen, weinig flexibiliteit