Logo van Albert Heijn
Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Review over Albert Heijn van een medewerker

werk op magazijn in de kou

het is lastig als je werk krijgt dat ijskoud is en da je dan niet eens de goede kleding krijgt hier voor helaas wegens omstandigheden ben ik daar gestopt want mijn zus werd ziek

Bekijk alle reviews over 2.819

Fijne werkplek met veel doorgroeimogelijkheden

Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.

Naar buuten sociaal bedrijf. Intern wat moeilijker

Als nieuw kom er ben je hartelijk welkom. Werkje al langer en heb je beperkunfen is het tijd om te vertrekken

Gezellige sfeer, saamhorigheid,samenwerken

Ik heb geleerd dat je bij Albert Heijn je helemaal mag uitleven in je passie, zowel voor de retail business en daarbij gecontroleerd steeds meer verantwoordelijkheid mag en kan krijgen. Ook als je een iets andere richting op wilt dan je hoofdtaak tot dat moment biedt Albert Heijn je de mogelijkheden en wijst je daar zelfs op. Door je eigen inzet en de ondersteuning daarbij mag je dat vormgeven.Het is jammer dat door een extern voorval op het pad van Ahold/ Albert Heijn mijn baan met veel andere mede-collega's op hield te bestaan en ik wat anders moest gaan zoeken. Dat was voor mij het moeiljkste van de baan.

Pluspunten

Ontwikkeling, aandacht voor de klanten (opdat men altijd onthoud voor wie wij werken)

Minpunten

In kritische omstandigheden worden mensen met hart voor de zaak het eerst ontslagen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.132

• Albert Heijn
  • werk op magazijn in de kou