Review over Albert Heijn van een medewerker

15 juni 2016
In mijn functie als Magazijn Medewerker 2 houd ik mij bezig met verschillende taken binnen het productieproces. Albert Heijn streeft naar betrokkenheid van werknemers. Zo worden zij bij werkoverleggen en vergaderingen gevraagd mee te denken.
22 oktober 2019
Magazijn parking medewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Ze moesten normaal uitbetalen dan zou het wel leuk werk blijven maar dat is ook al 3 jaar geleden nu ben ik opzoek naar echt werk
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Slecht uitbetaald
3 juni 2019
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
management niet echt betrokken bij de medewerkers. vrachtwagen laden lossen in raptempo. aangenaam cultuur om mee samen te werken.
Pluspunten
vast rooster
Minpunten
werk nooit optijd klaar
23 mei 2018
WINKELMEDEWERKER BIG BAZAR (voormalige medewerker) - Nieuwegein
De mensen zijn erg aardig en zijn goed om mee te werken. Nadeel is dat ze je niet normaal in kunnen plannen. Bij sollicitatie al aangegeven wanneer ik wel en niet kan, toch elke keer als ik een nieuw rooster kreeg dan moesten we weer opnieuw gaan inplannen omdat ik door mijn school uren en vakantie in word geplant.
  1. Voor een eendaags parttimer is het LVC van AH een geschikte baan voor zij die opzoek zijn naar een bijbaan, gezien de vergoeding en betrokkenheid