Review over Albert Heijn van een medewerker

verkoopmedewerker

21 april 2014
de werkdagen zijn erg leuk en je bent altijd bezig met het volhouden en vers houden van de vitrine/producten. Klanten staan op de eerste plaats je zorgt dan ook altijd dat de klant voor je werk gaat. ik heb geleerd hoe ik leidinggevende taken moet uitvoeren zoals het aansturen van een team, werkplanningen maken, werkoverleg leiden enzovoort. de collega's waar je mee samenwerkt zijn allemaal aardig en gezellig als je er eenmaal door bent in het begin zie je dat je met ze alle op de afdeling echt een team bent. het moeilijke van de baan is het verwerken van de goederen op feestdagen omdat het dan erg druk is en je dan moeilijk bij de vitrine kan om de vitrine te vullen. het is gewoon heel leuk werk wat je doet je bent zowel met de klant bezig als met je werk je zorgt altijd dat je producten vers zijn zodat je geen klachten zult krijgen.
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
28 juli 2017
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Oss
Om als bijbaantje te hebben op de zaterdag is het prima maar als je verder wilt in je studie die niks te maken heeft met supermarkten of de verkoop is het geen leer bedrijf. Overleggen en afspraken mochten wel wat duidelijker zijn.
Pluspunten
Snel aan de bak
Minpunten
Bepaalde dominantie bij teamleiders.
21 april 2017
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Oss
leuke groep collega's en goede werk druk . kreeg genoeg tijd om je taken af te krijgen en anders werd je goed geholpen door collega's