Review over Albert Heijn van een medewerker

Vakkenvuller

16 oktober 2017
Ik deed me werk als vakkenvuller door de hele winkel. ik heb weinig te zeggen over het bedrijf omdat ik me niet prettig voelde op de werkplek, de manier van omgaan vanuit de werkgever naar werknemer was 10 keer niks.
Pluspunten
collega's
Minpunten
werkgevers
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
21 januari 2019
Vulploeg medewerker (huidige medewerker) - Velp
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
5 oktober 2016
Medewerker (voormalige medewerker) - Hoek van Holland
ik heb 8 jaar lang bij albert heijn gewerkt. ik heb hier veel vrienden ontmoet en een hele leuke tijd gehad. ik ben van vakken vuller naar een begeleidende functie gegaan. ik was altijd in contact met de klanten, waardoor ik snel nieuwe ervaringen opdeed.
Pluspunten
grote groep collega's
Minpunten
geen lunches