Review over Albert Heijn van een medewerker

Vakkenvullen

30 januari 2017
Ik vond dit niks. Kon het niet vinden met de mensen die er werkten. De mensen waar ik wel goed mee overweg kon, stond ik zelden mee op gang. Ik heb niet veel moeilijke dingen meegemaakt met deze baan, en veel leuke dingen waren er niet echt. Ook een paar leidinggevende waren niet echt goed naar de medewerkers.
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
28 juli 2017
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Oss
Om als bijbaantje te hebben op de zaterdag is het prima maar als je verder wilt in je studie die niks te maken heeft met supermarkten of de verkoop is het geen leer bedrijf. Overleggen en afspraken mochten wel wat duidelijker zijn.
Pluspunten
Snel aan de bak
Minpunten
Bepaalde dominantie bij teamleiders.
21 april 2017
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Oss
leuke groep collega's en goede werk druk . kreeg genoeg tijd om je taken af te krijgen en anders werd je goed geholpen door collega's