Review over Albert Heijn van een medewerker

Top

25 september 2014
Al 4 jaar een mooie plek om te werken. Leuke collega`s leuke leidinggevende. Ieder week weer iets nieuws. Variabel werk. Lichamelijk intensief.
Pluspunten
avonduren
14 mei 2021
Medewerker verkoopklaar (huidige medewerker) - Rhenen
Albert Heijn is een goede plek om een eerste bij baantje te hebben. Het betaalt best goed voor een eerste baantje. Er zijn door groei mogelijkheden en verschillende afdelingen waar je naartoe kan. Ik werk hier erg fijn, maar mijn toekomst ligt niet bij Albert Heijn
28 februari 2020
Medewerker verkoopklaar (huidige medewerker) - Leiden
Prima om als bijbaan te werken. Leuke collega's en aardige leiding
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.