Logo van Albert Heijn
Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Review over Albert Heijn van een medewerker

snelgroeiende en dynamische werkomgeving

Voor mijn opleiding moest ik 5 maanden stage lopen in een logistiek bedrijf. Dit heb ik gedaan bij Ahold en het beviel mij prima. Er zijn doorgroeimogelijkheden en kansen op een geweldige carriere. Ik heb geleerd hoe ik op een professioneel manier om moet gaan met collega's. Ik heb ook een aantal competenties weten te ontwikkelen zoals zelfstandigheid, initiatief nemen, en leiderschap. Ik heb ook vergaderingen bijgewoond waarbij ik mijn input heb geleverd. Ik vond het geweldig dat mijn input serieus werd genomen en dat men hiermee ook stappen ging zetten. Mijn opdracht was het verbeteren van de voorraadbetrouwbaarheid in alle fronten en het verhogen van de voorraadbeschikbaarheid op de website naar ten minste 98%. Uiteindelijk heb ik dit indirect opgelost door middel van een herindeling van de buffer lay-out. Ter ondersteuning heb ik een dashboard ontwikkeld in Excel waardoor de teamleaders een breder inzicht hadden in de productiviteit van de medewerkers. Het verslag is uiteindelijk beoordeeld met een 9,0.

Pluspunten

leuke werksfeer

Minpunten

afstand woon-werk

Bekijk alle reviews over 2.817

korte rondleiding in de winkel

Ik heb geleerde wat je in de supermarkt moet doen. Bijvoorbeeld voorraad bijvullen, spiegelen, achter de kassa werken en bij de broodafdeling.

Pluspunten

Het was een leuke supermarkt

Minpunten

Er waren weinig medewerkers
Zelfde functieZelfde locatie

gezellige werk omgeving

ik heb geleerd te spiegelen wat fifo vullen is en waaron het zo beangerijk is het magamant is ook top nooit probelemen mee gehad het leukste van de baan is het vullen en de gezelligheid

Pluspunten

gezelige werk plek

Minpunten

korte werk dagen

Well organized - salary is pretty nice for delivery

The work itself is nice and your workday is very well organized. Expectations are clear. Downside is that it's very distant and individual. There is not really a team or colleagues you can connect with. Other downside is that due to the many people that work there, advancement is difficult. You have to work there for around 5-7 years before you can get to a higher function.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131

• Albert Heijn
  • snelgroeiende en dynamische werkomgeving