Review over Albert Heijn van een medewerker

16 maart 2021
Het is okay je doet soms veel te veel voor het bedrag dat je krijgt er staat bijna nooit beveiliging ze proberen altijd te besparen dus je krijgt bijna geen uren ze luisteren slecht naar de dingen die ze moeten aanpassen
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
6 februari 2021
Broodafdeling (huidige medewerker) - Amsterdam
Je kan best goed verdienen in een supermarkt. Leuke collega’s. Super flexibele uren je kan het makkelijk combineren met school.
Pluspunten
Lekker betaald
Minpunten
Kan soms stresvol zijn. Werkdruk
  1. Slechte baan je verdient er niks en je krijgt er bijna geen uren ze proberen altijd te besparen