Review over Albert Heijn van een medewerker

productieve en gezellige werksfeer

29 januari 2014
Ik heb geleerd hoe je het beste met klanten kunt omgaan, en altijd klaar moet staan om hun behoeften te vervullen.
23 januari 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
28 juli 2017
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Oss
Om als bijbaantje te hebben op de zaterdag is het prima maar als je verder wilt in je studie die niks te maken heeft met supermarkten of de verkoop is het geen leer bedrijf. Overleggen en afspraken mochten wel wat duidelijker zijn.
Pluspunten
Snel aan de bak
Minpunten
Bepaalde dominantie bij teamleiders.
  1. productieve en gezellige werksfeer