Review over Albert Heijn van een medewerker

Productieve efficiënte omgeving met weinig ruimte tot persoonlijke ontwikkeling

21 januari 2019
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
13 januari 2019
(Oostermeent) - Vulploeg Medewerker (voormalige medewerker) - Huizen
Heb nu een jaar gewerkt bij albert heijn. In mijn ervaring kwam het neer op : Je komt er 2 uurtjes keihard gassen en dan ga je weer. Tenzij je houd van gezellig doen en een beetje klooien maar ik zoek geen werk om vrienden te maken wat de helft daar wel doet.
20 maart 2018
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Velp
Was gezellig en erg leerzaam en leuk om met collega.s e vakken vullen met klanten cominiseren vond ik ook er leuk
  1. Productieve efficiënte omgeving met weinig ruimte tot persoonlijke ontwikkeling