Review over Albert Heijn van een medewerker

Prima werkplek

3 juli 2017
Uitdagende en prikkelende werkomgeving. Zeker als je van een proces gestuurde organisatie houd, zal je op je plek zijn. Het is leuk om te knallen met werk, ook is het bedrijf voor iedere Nederlander bekend, en die zal dan ook zijn mening aan jou geven. Dat is vaak leuk.
26 mei 2020
Manager (voormalige medewerker) - Eindhoven
Leuke gezellige werksfeer Samenwerken met grote groep Situationeel en groepsgericht leiderschap Gezonde organisatie
22 februari 2020
Leidinggevende functie Brood (huidige medewerker) - Nijmegen
Het werken bij Albert Heijn heeft mij gevormd tot een zelfstandige, gedreven en sociale werknemer.
Pluspunten
rechtvaardig
Minpunten
hiërarchie
4 februari 2021
System Software Engineer (voormalige medewerker) - Zaandam
Ik heb geleerd dat je bij Albert Heijn je helemaal mag uitleven in je passie, zowel voor de retail business en daarbij gecontroleerd steeds meer verantwoordelijkheid mag en kan krijgen. Ook als je een iets andere richting op wilt dan je hoofdtaak tot dat moment biedt Albert Heijn je de mogelijkheden en wijst je daar zelfs op. Door je eigen inzet en de ondersteuning daarbij mag je dat vormgeven.Het is jammer dat door een extern voorval op het pad van Ahold/ Albert Heijn mijn baan met veel andere mede-collega's op hield te bestaan en ik wat anders moest gaan zoeken. Dat was voor mij het moeiljkste van de baan.
Pluspunten
Ontwikkeling, aandacht voor de klanten (opdat men altijd onthoud voor wie wij werken)
Minpunten
In kritische omstandigheden worden mensen met hart voor de zaak het eerst ontslagen