Review over Albert Heijn van een medewerker

Prima werkomgeving

14 mei 2018
De werkomgeving bij Albert Heijn was leuk (leuke collega's). Echter ging het niet samen met studeren (vaste roosters pers maand) en ik heb elke week andere les momenten. Rekening houden met mijn rooster was bijna niet van toepassing. Ook werden op een geven moment al mijn vrij aanvragen afgewezen. Hierdoor had ik uiteindelijk besloten om toch ontslag te nemen.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Werd weinig tot geen rekening gehouden met de werknemers
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
12 mei 2020
Teamleider Verkoopklaar (voormalige medewerker) - Amstelveen
Het werken bij AH is naar omstandigheden goed & de werksfeer is prima.