Review over Albert Heijn van een medewerker

prima werkgever

19 januari 2016
ik heb hier een prima tijd gehad alleen is het geen bedrijf voor mensen die veel uur willen werken
2 mei 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Leidschendam
Je moet minimaal 5 minuten voor dat de shift begint je melden bij een teamleider. Je krijgt te horen waar je hoort te zijn en voert je taken uit. Ik heb geleerd om goed om te gaan met collega's en klanten. Het management is heel goed geregeld en ze zijn ook professioneel en aardig. De sfeer is er gezellig. Het leuke is dat de collega's ongeveer van de zelfde leeftijd zijn en je er makkelijk mee kunt opschieten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding bij onbetaalde pauzes en doorbetaling bij lunchpauzes
28 januari 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Heerhugowaard
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
23 mei 2018
WINKELMEDEWERKER BIG BAZAR (voormalige medewerker) - Nieuwegein
De mensen zijn erg aardig en zijn goed om mee te werken. Nadeel is dat ze je niet normaal in kunnen plannen. Bij sollicitatie al aangegeven wanneer ik wel en niet kan, toch elke keer als ik een nieuw rooster kreeg dan moesten we weer opnieuw gaan inplannen omdat ik door mijn school uren en vakantie in word geplant.