Review over Albert Heijn van een medewerker

positieve werkomgeving

30 september 2016
ik heb daar goed geleerd mijn taken alleen uit te voeren. Alleen heb ik wel snel alles alleen moeten leren ik kreeg geen uitleg over mijn werk. helaas.
Minpunten
altijd alleen en geen contact met andere
15 januari 2021
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Aalst
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
18 mei 2020
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Albert Heijn XL Tilburg
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
21 oktober 2018
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Helmond
altijd een leuke tijd gehad bij Albert heyn. heb er toen ik 15 werd gesolliciteerd en ben toen aangenomen. heb er met veel plezier gewerkt , ook toen we warden overgenomen door jan linders. het team wat we daar hadden was een leuke groep om mee te werken.
Pluspunten
leuke collega's