Review over Albert Heijn van een medewerker

Plusjes en minnetjes

26 juli 2017
Ik ben hier begonnen als caissière en kon overgeplaatst worden naar de broodafdeling. Over het algemeen is dit een leuk en gezellig team. Een heel team vol meiden, op de eindverantwoordelijke na. Op de broodafdeling sta ik nu twee jaar en in die twee jaar heb ik ontzettend veel geleerd. Van broodsoorten tot koekjes bakken, van het verschil tussen een bruin brood en een meergranen brood tot het snijden van brood. 's ochtends begin je in totaal met twee collega's. De één bakt het brood, croissantjes en snacks. De ander vult het wandbrood en snijd het brood. Je zorgt er voor dat de hele dag dat de winkel vol blijft, zodat klanten niet mis grijpen. Je bakt nieuw brood(jes) en/of croissants, wanneer dit nodig is, hierdoor hoef je geen nee te verkopen. Je moet overzicht kunnen houden, netjes kunnen werken en tijdens piekuren, snel kunnen werken. 's middags vul je het gebak dat wordt aangeleverd. Je zet nieuw brood op voor de volgende ochtend en je vult kratten bij in de diepvries en vult het diepvries, wat aan de eind van de middag geleverd wordt. 's avonds maak je alles schoon; ovens, snijmachines, werkbanken en de vloer.
Pluspunten
goed betaald
Minpunten
niet genoeg uitdaging
16 februari 2019
Broodmedewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Ik heb geleerd dam team-work erg belangrijk is. Het is dien je te kunnen werken in drukke momenten en stressbestendig te kunnen zijn
10 oktober 2018
Broodmedewerker (voormalige medewerker) - Voorschoten
Ik had het erg naar mijn zin bij de Albert Heijn, ik heb geleerd wat klantvriendelijkheid is en hoe je een winkel verzorgd eruit laat zien.Het leukste vond ik om de klanten te adviseren over bepaalde producten. Ik vond er niks moeilijks aan.
Pluspunten
met boodschappen doen, 10 procent bij je salaris tot een max. van 75 euro per maand.
Minpunten
streng in de gaten gehouden door werkgever
12 april 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Groningen
Zeker genoten om hier te werken, weinig problemen.