Review over Albert Heijn van een medewerker

Plus- en minpunten

16 augustus 2018
Werken bij de AH is in het begin erg leuk en uitdagend, het eerste halfjaar vloog om en ik vermaakte me prima. Leuke collega's, ontspannen sfeer, erg prettig. Het laatste halfjaar had ik het steeds minder naar mijn zin. Het onderlinge contact was nog steeds even prettig. Helaas werden er regelmatig teveel werknemers ingeroosterd waardoor je soms uren lang niks kon doen dan voor je uit staren. Ook werd je dan niet naar huis gestuurd. Verder werkte je 's avonds regelmatig 15-30 minuten langer door zonder dat je hier voor betaald kreeg. Tot slot, werd ik vaak ingeroosterd voor 3:45 zodat ik zo lang mogelijk werkte zonder recht te hebben op een pauze. Bij deze uren zat ik dan ook 3:45 minuten alleen maar achter de kassa, waardoor ik regelmatig met nekklachten of hoofdpijn naar huis ging. Dit waren voor mij genoeg redenen om weg te gaan bij de AH en opzoek te gaan naar een nieuwe werkervaring.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Lichamelijke klachten, overwerken zonder betaling
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
12 april 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Groningen
Zeker genoten om hier te werken, weinig problemen.