Review over Albert Heijn van een medewerker

leidinggevende ervaring opgedaan

10 maart 2015
Motiveren en aansturen van het team. Het zorgdragen voor een goede samenwerking en het goed laten verlopen van de processen binnen het team. Het aannemen en opleiden van nieuwe werknemers en zorgdragen voor de persoonlijke groei en ontwikkeling van de werknemers. Daarnaast het maken van werkroosters voor het team.
10 november 2020
Teamleider (huidige medewerker) - Rotterdam
Veel geleerd maar ondankbaar werk als teamleider. Veel werk tegelijk en constant druk bezig.
11 juni 2020
Teamleider Verkoopklaar (huidige medewerker) - Den Haag
Je moet jezelf dagelijks bewijzen om te komen waar je naar streeft
Pluspunten
Duidelijke omgang
Minpunten
Werksfeer
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
  1. leidinggevende ervaring opgedaan