Review over Albert Heijn van een medewerker

Leerzame werkplek

6 november 2015
Op dit moment heb ik een bijbaan bij de Albert Heijn. Maar omdat ik op zoek ben naar een werkplek past bij mijn opleiding, wil ik graag daarover schrijven. Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij diverse werkgevers. De gemeente en uitzendbureau waar ik stage heb gelopen, heeft mij geholpen met het opdoen van kennis en werkervaring. Mijn taken bestonden uit onder andere correspondentie, postbehandeling, archiveren, telefoneren, intakegesprekken voeren en het verwelkomen van klanten. Met mijn collega's kan ik goed overweg, omdat ik het belangrijk vind om een team speler en tegelijkertijd om kan schakelen in zelfstandigheid. Als je samenwerkt en flexibel bent versterk je samen het werkteam en daar ben ik altijd bereid voor. Het moeilijkste aan een baan is als er klachten komen van klanten, maar dan behandel ik het op een vriendelijke manier en vraag ik naar de wensen, zodat we het voor de volgende keer kunnen aanpassen. Het leukste van de ervaringsplaatsen is dat je tijdens het werk steeds meer leert en daardoor leergierig wordt. Daarbij is het ook leuk om ervaring op te bouwen en de ervaring en kennis die je vergaard, meenemen naar je volgende werkplek zodat je door kan groeien met de kennis en kwaliteiten die je hebt meegekregen.
Pluspunten
Vriendelijkheid en klantgericht
Minpunten
Weinig uren contract
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
9 april 2019
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Haarlem
prima werk, leuke collega's, maar ik kan niet zolang stil zitten en het was toch geen werk voor mij.