Review over Albert Heijn van een medewerker

leerzame werkplek.

15 februari 2017
Mijn ervaring bij deze Albert Heijn is dat je elke keer zo hard mogelijk probeert te werken en dat je collega's dat zeer waarderen. Helaas zit de manager en zijn assistent bijna 70-80% van de tijd op het kantoor. Hierdoor heb ik het idee dat ze niet helemaal weten hoe de medewerkers hard werk verrichten. Ook kan er eigenlijk nooit een compliment af en het is bijna nooit goed. Hierdoor lag voor veel personeel de werkdruk erg hoog. Wel heb ik veel geleerd over de afdeling brood, kaas en deli. Dit dankzij de lieve collega's die altijd met hart en ziel op de afdeling stonden. Dat vond ik wel een echte toevoeging aan deze winkel. Het moeilijkste van de baan vond ik dus dat je eigenlijk nooit een compliment kreeg van de directie. Het makkelijkst vond ik als de directie een dagje vrij was en een teamleider hun werk overnam. Meestal kreeg je dan wel een compliment als je weer hard aan het werk was.
Pluspunten
Collega's waren erg aardig
Minpunten
Hoge werkdruk
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
12 april 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Groningen
Zeker genoten om hier te werken, weinig problemen.