Review over Albert Heijn van een medewerker

Leerzaam stage bedrijf met veel leerkansen

5.0
3 februari 2015
Bij Hakvoort Professionals heb ik veel mogen leren over de telecommunicatie binnen het bedrijf en in Nederland. Dit was een erg leerzame tijd en ben elke dag met plezier naar mijn stage gegaan.
1.0
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
4.0
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
3.0
13 augustus 2019
(FIFO) spiegelen (voormalige medewerker) - Emmeloord
De leidingevende was net als een grote broer voor iedereen. Het is erg gezellig en ja maakt al gauw nieuwe vrienden. Het werk kan soms zwaar zijn, maar als je zelf een optimistisch persoon bent komt het echt wel goed
Pluspunten
Plezier maken op een next level
Minpunten
Planning gaat vaak mis
  1. Leerzaam stage bedrijf met veel leerkansen