Review over Albert Heijn van een medewerker

Kassamedewerker Albert Heijn.

9 december 2015
Ik was hoofdzakelijk achter de kassa aan het werk, mijn werkzaamheden waren onder andere; het scannen van producten, het afrekenen met de klant en de omgeving van de kassa netjes houden (vegen om de kassa's, het wegbrengen van winkel mandjes ect.) Ik heb hier geleerd om rustig te blijven, in welke situatie dan ook. De directie was tevreden over mij. De hoofd kassamedewerker Roelof ook. Het moeilijkste van het werk vond ik dat je ook pinkassa's had, ik vergat zo nu en dan dat je niet contant kon betalen, om zoiets te herstellen neemt telkens wat tijd in beslag en dat is vervelend. Ik had zeer leuke collega's, alleen kon ik niet door een deur met de weekend leidinggevende, Lisa. Het leukste van de baan vond ik dat ik in contact kwam met alle klanten, ik had korte gezellige gesprekken met de klanten, ik begon de vaste klanten al echt te herkennen. Dat was zo leuk! Ik vind het super jammer dat ik niet meer bij Albert Heijn werk, het is een leuke organisatie en het was een echt teamverband. Ik had graag door gegroeid in de Albert Heijn, bijvoorbeeld naar de service balie, of de zelfscan.
Pluspunten
zelfstandig kunnen zijn, goede pauzes.
Minpunten
voor anderhalf uur naar het werk toe.
16 januari 2021
Cassiere (huidige medewerker) - Breda
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
7 december 2020
Cassière (voormalige medewerker) - Venray
Het werk en de collega’s waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
  1. Kassamedewerker Albert Heijn.