Review over Albert Heijn van een medewerker

ik had een fijne werkomgeving

17 januari 2017
Ik werkte bij de Albert Heijn in een fijn groepje. ik had 2 andere collega`s die heel erg vriendelijk waren. ik heb veel dingen van mijn andere collega`s geleerd als ik wat moest schoonmaken met welke middelen ik dat het beste kon doen. het lastige is dat je niet alles te gelijk kan schoonmaken omdat het in een supermarkt was en ik moest ook kassa`s schoonmaken en dan moest ik eerst naar de service balie lopen om te vrragen welke kassa`s ik als eerste kon doen het leukste van mijn baan vond ik toch wel het contact met de klanten ik sprak wel is met klanten over producten en soms kende ik iemand en dan willen ze natuurlijk weten hoe het met je gaat.
Pluspunten
je kreeg
15 januari 2021
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Aalst
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
18 mei 2020
Kwaliteitsmedewerker (voormalige medewerker) - Albert Heijn XL Tilburg
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
14 november 2018
Bezorger AH-online (voormalige medewerker) - Zwolle
Een tijd als bezorger aan de slag geweest bij AH-online in Zwolle. Werkte via Tielbeke. Er heerste een goede sfeer en het werk was erg leuk om te doen
Pluspunten
Informele sfeer
  1. ik had een fijne werkomgeving