Review over Albert Heijn van een medewerker

30 maart 2019
Ik heb wel genoten van mijn tijd door al mijn collega’s. Alleen is het jammer dat er weinig betrokkenheid is van de leidinggevende. Verder zijn de managers ook weinig betrokken bij het werk en word er weinig rekening gehouden met privé zaken.
Pluspunten
Goed uurloon
Minpunten
Korte werkdagen, slechte communicatie, geen rekening houden met privé-zaken.
25 februari 2021
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
3 oktober 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
18 juni 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Lelystad
Er werken is leuk als je op zoek bent naar een bijbaantje. Wel moet je weten dat je binnen een bepaalde tijd zoveel werk moet hebben afgemaakt.
  1. Het was een prima werkgever, aleen werd er weinig rekening gehouden met privé-zaken.