Review over Albert Heijn van een medewerker

het moet je liggen

18 april 2016
lang geleden gewerkt als vakkenvuller, meer voor het geld dan mijn interesse voor het werk. Als je houd van een supermarkt is het leuk, mij ligt het niet zo.
25 februari 2021
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Utrecht
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
3 oktober 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Schagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
5 januari 2016
KASSAMEDERWERKER (huidige medewerker) - Schagen
De werkdag begint vroeg in de ochtend. Met alle collega's is het altidj gezellig op de werkvloer. Ik heb geleerd goed met klanten om te gaan en contacten te leggen met de klanten. De teamleiders en het management is zeer betrokken in de winkel, ze lopen er altijd rond en zijn altijd aanspreekbaar. Het moeilijkste vind ik het vroeg opstaan en soms de lange uren rondlopen. Het leukste vind ik samen met de collega's aan het werk en de uren met de collega's buiten het werk.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Vroege werkuren