Review over Albert Heijn van een medewerker

Hele gezellige werksfeer en je voelt je thuis!

27 april 2013
Een echte typische dag van deze AH gaat niet voorbij zonder grappen, grollen en vooral veel lachen! Super leuke collega's waarmee je veel lol kan hebben en toch goed je werk kan doen en kan doorwerken. Teamleiders en managers zijn heel aardig en meedenkend. Ik heb daar geleerd dat je jezelf kan zijn en dat 'thuis' niet altijd alleen maar thuis is maar dat je je op je werk ook heel erg thuis kan voelen. Ook leer je veel meer geduld te hebben en de kleine dingen waardeer je meer. Kortom, een super AH!
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
9 april 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Haarlem
prima werk, leuke collega's, maar ik kan niet zolang stil zitten en het was toch geen werk voor mij.
  1. Hele gezellige werksfeer en je voelt je thuis!