Review over Albert Heijn van een medewerker

Hele fijne werksfeer, super geregeld

27 augustus 2018
Heb een hele fijne tijd gehad bij de albert heijn, Goed team met leuke mensen en veel ruimte voor ontwikkeling! Dat werkt natuurlijk het beste om je personeel tevreden te houden en dat merken de klanten.
Pluspunten
Medewerkers korting
Minpunten
Eenzijdig werk
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
8 februari 2018
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) - Zwijndrecht
Een gezellige werkomgeving en goede werktijden voor mij.
  1. Hele fijne werksfeer, super geregeld