Review over Albert Heijn van een medewerker

heel posietive ervaringen op gedaan veel bij geleerdt goede bedrijfcultuur

14 maart 2018
Het was een leuke bedrijf,werkte vol met enthousiasme. krijg ook veel energie terug.ik heb heel veel geleerdt. krijg ook nog een opleding.middle management.ik werkte eerst in centrum hoofddorp.goede bedrijfcultuur,goedemanagement,. heel veel uitdagingen volop door geroei.Harstikke leuke ervaringen en kennis bij geleerd. Leukste werk weer met mensen omgaan,mensen helpen zodat ze tevreden duren uigingen en weer terug kwamen met een glimlach,dat doet je goed.
Pluspunten
altijd druk
Minpunten
veel lopen, heb je geen sport nodig, want het was groot oppervlakte.
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
23 mei 2020
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.
  1. heel posietive ervaringen op gedaan veel bij geleerdt goede bedrijfcultuur