Review over Albert Heijn van een medewerker

Goedbetaalde en gezellige werkplek voor jongeren

15 maart 2016
De Albert Heijn is niet een heel erg spannende plek, maar in de kleine winkel die we hadden kende je iedereen. Dat maakt werken leuk. Leiding was kortzichtig en mensen waren voor hen niet veel belangrijker dan stoeptegels. Dat krijg je in grote bedrijven. Het idee is dat je na 2 jaar toch vertrekt, dus aan goede persoonlijke verbinding tussen Manager en werknemer doen ze niet veel. Toch heb ik me bij de Albert Heijn nooit onprettig gevoeld.
Pluspunten
Leuke collega's, goed salaris voor jongeren
Minpunten
Slecht management, vingertje wijzen
23 januari 2021
Verkoop medewerker afdeling Vlees en Kaas &afdeling Brood (voormalige medewerker) - Oss
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
18 december 2020
Verkoop medewerker (huidige medewerker) - Amstelveen
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
9 april 2019
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Haarlem
prima werk, leuke collega's, maar ik kan niet zolang stil zitten en het was toch geen werk voor mij.
  1. Goedbetaalde en gezellige werkplek voor jongeren