Review over Albert Heijn van een medewerker

Goed werk, vervelende baas

7 december 2020
Het werk en de collega’s waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
2 september 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Kassamedewerker (huidige medewerker) - Venray
werken aan de kassa bij de Albert Heijn is een bijbaan die goed valt te combineren met een opleiding aangezien je shifts van 3/4 uur lang hebt. In de vakanties is het minder, vaak kan je niet meer uren gaan draaien op een dag. Daardoor heb je dus dagen dat je ineens van 14:00 tot 18:00 moet werken in de vakantie terwijl je liever gewoon vanaf s'ochtends vroeg zou willen werken omdat je meer tijd hebt wat extra's te verdienen.
  1. Goed werk, vervelende baas