Review over Albert Heijn van een medewerker

goed salaris, waardeloze baan

2 oktober 2017
bij albert heijn dco zwolle heb ik 52 weken gewerkt. Dit is dan ook het maximum aantal weken dat mogelijk is. Na een half jaar is het mogelijk na goed functioneren terug te keren. Het salaris is top! In de nacht en zeker op vrijdag en zondagnacht netto tegen de 20 euro aan. Helaas is dat het enige goede punt. Contact met collega's is minimaal omdat 99% Pools is. Alle communicatie middels nieuwsbrief en intercom gaat in het Pools. De mogelijkheden tot doorgroeien zijn er nauwelijks. Ik ben er begonnen als orderpicker en kreeg laden en lossen bij hoge uitzondering als extra taak. Contact met leidinggevenden is ook vaak moeizaam omdat ook deze allemaal Pools zijn, een aantal is de Nederlandse taal niet eens machtig! Meestal was het goed te doen om een verandering in je planning aan te vragen, behalve tijdens actieweken. Al met al, is Albert Heijn een werkgever waar je voor je goede salaris naar toe gaat, niet voor de collega's of voor de afwisselende taken.
Pluspunten
salaris
Minpunten
collega's
25 april 2020
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Almere
Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.
21 april 2020
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) - Geldermalsen
Als nieuw kom er ben je hartelijk welkom. Werkje al langer en heb je beperkunfen is het tijd om te vertrekken
14 november 2018
Bezorger AH-online (voormalige medewerker) - Zwolle
Een tijd als bezorger aan de slag geweest bij AH-online in Zwolle. Werkte via Tielbeke. Er heerste een goede sfeer en het werk was erg leuk om te doen
Pluspunten
Informele sfeer
  1. goed salaris, waardeloze baan