Review over Albert Heijn van een medewerker

Gezellige winkel

13 juni 2016
Baan met veel afwisseling door verschillende klanten. Goed te combineren met schooltijden, leuke collega's
7 april 2021
Cassiere (voormalige medewerker) - Aalsmeer
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
7 april 2021
Cassière (voormalige medewerker) - Nijmegen
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
13 augustus 2019
(FIFO) spiegelen (voormalige medewerker) - Emmeloord
De leidingevende was net als een grote broer voor iedereen. Het is erg gezellig en ja maakt al gauw nieuwe vrienden. Het werk kan soms zwaar zijn, maar als je zelf een optimistisch persoon bent komt het echt wel goed
Pluspunten
Plezier maken op een next level
Minpunten
Planning gaat vaak mis