Review over Albert Heijn van een medewerker

gezellige werkomgeving

1 december 2016
ik vond dat ik bij deze Alber Heijn weinig dingen heb geleerd en amper door kon groeien. ik heb een aantal keer aangegeven meer te willen werken, maar dat gebeurde niet.ik werkte daarom maar 1 uur in de week op een zondag.
Pluspunten
dubbel betaalt op zondagen
Minpunten
te weinig uren kon maken
27 augustus 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Paddepoel
Bij de Albert Heijn werken was mijn eerste officiële baan. Het was voor mij allemaal heel nieuw en ik vond het heel spannend. In het begin waren er al wat problemen met mijn Sam account, ik kon niet inloggen en daardoor ook niet zien wanneer ik moest werken. Na een tijdje is dit gelukkig wel opgelost en kon ik gewoon in mijn rooster kijken. Ik vond het vooral ik het begin heel leuk omdat ik nieuwe mensen leerde kennen en af en toe wat kon kletsen met hun. Maar na ongeveer een jaar vond ik het werk niet meer zo veel aan. Er was niet veel variatie in het werk en ik werd ook bijna niet meer ingeroosterd. Toen heb ik besloten ontslag te nemen. Ik vond de tijd die ik bij de Albert Heijn had leuk, maar ik zou er niet nog een keer willen werken, in elk geval niet meer als vulploegmedewerker.
Pluspunten
Leuke werksfeer, met vriendelijke collega’s
Minpunten
Weinig ingeroosterd.
22 juni 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Stedenwijk
Je hebt de kans om niet alleen beter te worden in wat je doet op je werk maar ook zelf beter worden als een persoon. Het management zorgt dat je meer vertrouwen krijgt in jezelf.
23 mei 2020
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.