Review over Albert Heijn van een medewerker

gezellige werk omgeving en leuke collega┬┤s

8 januari 2013
Een typische dag op het werk.Als je begint meldt je je bij de teamleider.dan ga je naar je werk plektoe.De directie loopt regel matig door de winkel heen voor zowel personeel,als klanten.Leuke toffe en hard werkende collega┬┤sHet moeilijkste van deze baan is toch wel de werk druk,en dat jeje werk binnen je werktijd moet af hebben.Het leukste is dat je ook contact hebt met de winkelende klant.
4,0Werk-priv├ębalans
Pluspunten
10 minuten koffie pauze bij langer werken als 41/2 uur
Minpunten
geen gratis fruit meer bij de koffie
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
21 januari 2019
Vulploeg medewerker (huidige medewerker) - Velp
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
18 mei 2021
Ah deur begeleiding (voormalige medewerker) - Den Bosch
Prima gewerkt bij AH fijne collega's redelijk salaris maar veel extra's. Leuke werktijden word altijd rekening gehouden met jou tijden.TOP TOP TOP.
Pluspunten
Winstdeling personeel voordeel
Minpunten
Weinig werk uren.
  1. gezellige werk omgeving en leuke collega┬┤s