Review over Albert Heijn van een medewerker

Gezellige en leerzame omgeving

2 mei 2021
Je moet minimaal 5 minuten voor dat de shift begint je melden bij een teamleider. Je krijgt te horen waar je hoort te zijn en voert je taken uit. Ik heb geleerd om goed om te gaan met collega's en klanten. Het management is heel goed geregeld en ze zijn ook professioneel en aardig. De sfeer is er gezellig. Het leuke is dat de collega's ongeveer van de zelfde leeftijd zijn en je er makkelijk mee kunt opschieten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding bij onbetaalde pauzes en doorbetaling bij lunchpauzes
28 januari 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Heerhugowaard
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
18 augustus 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
Was een kleine winkel midden in de Jordaan, was vaak druk en werkdruk lag ook altijd hoog. Ik had het wel altijd naar me zin.
12 juli 2020
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Groenendaal
Je leert hier hoe je jezelf naar de top in moet vechten om bijvoorbeeld door te groeien, het vereist zeker geduld.
  1. Gezellige en leerzame omgeving