Review over Albert Heijn van een medewerker

Gezellig maar snel verveeld

13 maart 2017
Het is daar een gezellige zweer met collega's maar het werken zelf is aan de saaie kant, en ik wil graag een leuke gezellige werkplek
2 mei 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Leidschendam
Je moet minimaal 5 minuten voor dat de shift begint je melden bij een teamleider. Je krijgt te horen waar je hoort te zijn en voert je taken uit. Ik heb geleerd om goed om te gaan met collega's en klanten. Het management is heel goed geregeld en ze zijn ook professioneel en aardig. De sfeer is er gezellig. Het leuke is dat de collega's ongeveer van de zelfde leeftijd zijn en je er makkelijk mee kunt opschieten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding bij onbetaalde pauzes en doorbetaling bij lunchpauzes
28 januari 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Heerhugowaard
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
9 april 2019
Kassamedewerker (voormalige medewerker) - Haarlem
prima werk, leuke collega's, maar ik kan niet zolang stil zitten en het was toch geen werk voor mij.
  1. Gezellig maar snel verveeld