Review over Albert Heijn van een medewerker

Gezellig, iedereen kent elkaar.

5 juni 2014
Ik heb geleerd op een goed tempo te werken. Het leuk te hebben met collega's en toch aan het werk te zijn. En de band tussen werkgever en nemer ontdekt.
Pluspunten
flexibele werktijden.
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
21 januari 2019
Vulploeg medewerker (huidige medewerker) - Velp
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
26 mei 2020
Manager (voormalige medewerker) - Eindhoven
Leuke gezellige werksfeer Samenwerken met grote groep Situationeel en groepsgericht leiderschap Gezonde organisatie
  1. Gezellig, iedereen kent elkaar.