Logo van Albert Heijn
Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Review over Albert Heijn van een medewerker

geen leuk werk

typische werkdag verschilt. je begint op verschillende tijden maar meestal werkte ik 3 uurtjes per dag. ik vulde goederen bij in schappen. ik heb geleerd vivo te vullen en door te werken zodat alles op tijd klaar is. de directie was er goed geregeld. ik pratte niet veel met mijn collega's ik zonderde me een beetje af omdat ik het werk het liefst zo snel mogelijk klaar wou hebben. ik vond het namelijk geen leuk werk. het moeilijkste van de baan was omgaan met collega's omdat ze allemaal andere interesses hadden en al met elkaar een band hadden toen ik er kwam werken. het leukste van de baan was magazijn doen.

Pluspunten

gratis broodjes in kantine

Minpunten

te weinig pauze

Bekijk alle reviews over 2.817

Leuke werkomgeving

Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.

Pluspunten

Gratis avondeten, goed salaris, bonussen

Minpunten

Lange dagen, veel verantwoordelijkheid

Productieve efficiënte omgeving met weinig ruimte tot persoonlijke ontwikkeling

Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Eenzijdig werk en korte shifts

Mooi bedrijf

Leuke mensen en je kunt zelf je tijden inplannen wat heel erg gunstig is met een studie.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131