Review over Albert Heijn van een medewerker

geen idee

22 maart 2017
ze plannen je maar 2 uur tot 2 en half uur op een dag in en als je meer wilt verdienen lukt dat niet uiteraard. na 2x contract verlenging moet je weg en dat word best laat aangegeven. heb er wel met plezier gewerkt alleen aan het eind minder.
Pluspunten
collega's waren gezellig althans sommige
Minpunten
werd te weinig ingedeeld
2 mei 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Leidschendam
Je moet minimaal 5 minuten voor dat de shift begint je melden bij een teamleider. Je krijgt te horen waar je hoort te zijn en voert je taken uit. Ik heb geleerd om goed om te gaan met collega's en klanten. Het management is heel goed geregeld en ze zijn ook professioneel en aardig. De sfeer is er gezellig. Het leuke is dat de collega's ongeveer van de zelfde leeftijd zijn en je er makkelijk mee kunt opschieten.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding bij onbetaalde pauzes en doorbetaling bij lunchpauzes
28 januari 2021
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Heerhugowaard
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
23 mei 2020
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) - Hoofddorp
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.