Review over Albert Heijn van een medewerker

Fijne werkomgeving

21 mei 2016
Fijne werkomgeving, vriendelijke maar consequente teamleiders. Als je ergens mee zit of je bent het ergens niet mee eens kan je altijd op de teamleiders afstappen en het in vertrouwen vertellen.
Pluspunten
Minpunten
De winkel is niet altijd even netjes
2 mei 2019
Vulploeg medewerker parttime (voormalige medewerker) - Leusden
Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.
Pluspunten
Gratis avondeten, goed salaris, bonussen
Minpunten
Lange dagen, veel verantwoordelijkheid
21 januari 2019
Vulploeg medewerker (huidige medewerker) - Velp
Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
9 april 2019
Assistent slagerij (voormalige medewerker) - Vlaardingen
Voormalig slager bij a-h met plezier gewerkt . Maar als je er nu op een functie solliciteer nemen ze niet eens de moeite om je een antwoord te geven.