Review over Albert Heijn van een medewerker

Een productieve werk omgeving dat soms gezellig was

25 februari 2019
Normaal gesproken zou ik twee of drie keer per week werken. Een shift duurde ongeveer 3 uur. Ik werkte vaak 's avonds en dat vond ik ook het fijnst. (20:00-23:00). Ik heb geleerd hoe ik snel moest werken en hoe ik mijn taken moest verdelen om op tijd te zijn. Ik heb geleerd hoe ik met klanten om moet gaan en op het meest effectieve manier kon helpen. Ik had leuke collega's en heb veel vrienden gemaakt. Het moeilijkste van het baan vond ik alles op tijd vullen als er niet genoeg vullers waren. Dit maakte werk ontzettend stressvol. Als ik 's ochtends zou werken zou ik vaak langer door moeten werken wat soms wel onhandig was omdat ik andere afspraken had. Veder was het ook heel moeilijk om ziek te melden omdat het voor een bepaalde tijd moest en je moest ook overtuigend overkomen. Het leukste van mijn baan was klanten helpen, vaak kwamen de zelfde klanten binnen en zouden wij een leuke gesprek houden. Ik vond het ook heel gezellig om samen met mijn collega's te helpen
12 april 2020
Vakkenvuller (voormalige medewerker) - Groningen
Zeker genoten om hier te werken, weinig problemen.
10 februari 2020
Winkelmedewerker (huidige medewerker) - Groningen (stad)
gezellig maar veel vriendjespolitiek, inplannen wordt ook niet gedaan zoals je wilt.
2 februari 2020
Medewerker Deli en Brood (huidige medewerker) - Groningen
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij de Albert Heijn. Mijn collega's zijn er altijd om te helpen en samen komen we er altijd uit. Je word niet gezien als gewoon een medewerker maar als iemand die het team komt versterken. Ik voel me altijd gewaardeerd als ik op de werkvloer ben. Ik word op een prettige manier behandeld door mijn leidinggevende en collega's.
  1. Een productieve werk omgeving dat soms gezellig was