Review over Albert Heijn van een medewerker

Een gezellige werkomgeving met veel variatie en leermomenten.

14 september 2015
Tijdens de jaren dat ik gewerkt heb bij dit bedrijf is er veel veranderd, de winkel en zijn medewerkers zorgen keer op keer voor verbetering voor de klant, zoals de toegankelijkheid van de winkel, de opstelling en afhandeling van transacties. Veel collega's komen en gaan, maar toch is het team altijd hecht geweest en organiseert het bedrijf regelmatig bedrijfsuitjes om het groepsverband te versterken. Collega's helpen elkaar graag en zien er op toe dat iedereen zijn taken op de juiste manier uitvoert. Door de jaren heen heb ik veel geleerd over het omgaan met klanten, ik maak vaak, wanneer ik merk dat de klant dit waardeert, een praatje en onthoud zo veel mogelijk informatie zodat ik hierover met de klant de volgende keer verder kan praten. Dit wordt vaak gewaardeerd. Lastiger vind ik het, wanneer een klant slecht nieuws met me deelt, ik ben immers een vreemde voor hen en toch wordt ik vaak ge√Įnformeerd over bijvoorbeeld het overlijden van een dierbare. Dan weet ik soms niet goed hoe ik hier op moet reageren omdat de persoon maar een korte tijd aan de kassa staat. Wanneer ik de klant een volgende keer zie, vraag ik wel nog vaak hoe het met de klant is omdat mensen het zeker waarderen wanneer er interesse getoond wordt. Ook vind ik het jammer dat ik maar zo weinig wordt ingeplant ondanks mijn grote opgegeven beschikbaarheid. Momenteel ben ik 21 jaar, een van de oudste part-time caissi√®res, en dus duurder voor mijn werkgever om in te plannen. Helaas heb ik hierdoor een erg laag salaris.
Pluspunten
makkelijk gevarieerd werk, gemakkelijk zelf uren indelen/vervanging regelen
Minpunten
weinig werkuren.
16 januari 2021
Cassiere (huidige medewerker) - Breda
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
7 december 2020
Cassière (voormalige medewerker) - Venray
Het werk en de collega’s waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
18 juni 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Lelystad
Er werken is leuk als je op zoek bent naar een bijbaantje. Wel moet je weten dat je binnen een bepaalde tijd zoveel werk moet hebben afgemaakt.
  1. Een gezellige werkomgeving met veel variatie en leermomenten.