Logo van Albert Heijn
Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Review over Albert Heijn van een medewerker

Een gezellig filiaal met fijn teamverband .

Ik heb voor september vorig jaar altijd in de middag gewerkt en was ik vaak onder klanten. Het leukste aan mijn baan vond ik dan zeker de diversiteit aan klanten die ik tegenkwam en mijn leuke collega's. Sinds september 2014 werk ik alleen in de ochtend en heb ik minder interactie met klanten als voorheen. Een typische dag over het algemeen is schappen vullen, spiegelen en ondertussen klanten helpen met hun boodschappen (als ik overdag werk). Wat ik geleerd heb van Albert Heijn is hoe efficiënt te werken, te plannen en dat je voor jezelf mag opkomen. Ik heb veel collega's leren kennen in de tijd dat ik bij Albert Heijn gewerkt heb. De meeste waren zeer prettig om mee samen te werken. Nooit heb ik mij gestoord aan hen. Het moeilijkste aan mijn baan was wanneer ik eigenlijk moest doorwerken en een oude vrouw graag dingen met mij wilde delen en moeilijk kon zeggen dat ik geen tijd had en dus bleef luisteren terwijl ik voorzichtig probeerde door te vullen.
Bekijk alle reviews over 2.817

Leuke werkomgeving

Albert Heijn is een erg leuke plek om te werken op jonge leeftijd en heeft ook veel doorgroeimogelijkheden. Ik ben begonnen als vakkenvuller en ben nu Teamleider van een afdeling.

Pluspunten

Gratis avondeten, goed salaris, bonussen

Minpunten

Lange dagen, veel verantwoordelijkheid

Productieve efficiënte omgeving met weinig ruimte tot persoonlijke ontwikkeling

Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Eenzijdig werk en korte shifts

Productieve en gezellig werkomgeving. Biedt veel mogelijkheden tijdens je studie.

Fijne werkomgeving voor scholieren/ studenten. Is goed te combineren. Is gezellig en betaalt redelijk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131

• Albert Heijn
  • Een gezellig filiaal met fijn teamverband .